خرید پودر اخرا هرمز قرمز مش 400 و 1500

4.7
(50)

در میان پیگمنت های رنگی موجود در بازار پودر اخرا هرمز که بهترین نوع پودر رنگ اخرا در ایران است یک پیگمنت رنگی معدنی با میزان رنگ دهی بسیار بالاست که می تواند هزینه های مصرفی صنایع گوناگون را تا حد زیادی کاهش دهد . همین ویژگی موجب افزایش نیاز بازار و پیگیری های مکرر برای خرید پودر اخرا هرمز با کیفیت بالا شده است . در واقع پودر رنگ اخرا که به نام های هماتیت و اکسید آهن قرمز نیز شناخته شده است یکی از مهم ترین ترکیبات معدنی در دنیای صنعت است که از اهمیت بالایی در کاربرد های صنعتی برخوردار است. کاربرد های ویژه ای در ساختمان سازی، تولید سرامیک، بشقاب، لاک، رنگ، بتن ( کفپوش ، موزائیک و …) دارد.

خرید پودر اخرا هرمز قرمز مش 400 و 1500

رنگ معدنی اخرا

ثبات بالای رنگ معدنی اخرا این ترکیبات را برای تولید رنگ های زنده و پایدار تر به یک ترکیب ایده آل تبدیل نموده است، به همین دلیل در طیف گسترده‌ ای از صنایع از این فرآورده های معدنی به صورت ویژه بهره برداری می گردد؛ این ترکیبات به دلیل اینکه در مقایسه با رنگدانه‌ های شیمیایی تاثیر گذاری بیشتر و قیمت پایین‌ تری دارند و همچنین دوستدار محیط زیست هستند روز به روز کاربرد های بیشتری پیدا می کنند.

این ترکیبات در حلال‌ های مختلفی حل می‌ شوند و برای کاربرد های متنوع به صورت خمیر در می‌ آیند، این محصولات در آب هم حل شده و طیفی از رنگ‌ های مختلف را ایجاد می‌ نمایند، معمولاً پودر های اخرا به صورت جامد در بسته‌بندی‌ های مختلف ارائه می‌ گردند.

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

کاربرد پودر اخرا

این فرآورده‌ های معدنی بیشتر به عنوان محافظت کننده در برابر نور آفتاب برای برخی از صنعتگران شناخته شده هستند و معمولاً خمیر به دست آمده از این پودر های میکرونیزه برای محافظت از پوست بدن انسان در برابر نور خورشید و همچنین محافظت در برابر گزش حشرات به بهره برداری می رسد، از نظر متخصصین علمی ثابت شده است که این فرآورده ها به راحتی می‌ توانند اثرات اشعه فرابنفش خورشید را مهار نمایند، به همین دلیل به عنوان بهترین نوع ضد آفتاب در برخی قبایل از آنها استفاده می گردد.

این فرآورده‌ ها از چسبندگی فوق العاده بالایی برخوردار هستند و در بیشتر مواقع به عنوان چسبی برای نصب ابزار ها بر روی محور های مختلف به کار گرفته می‌ شوند، قدرت رنگی این ترکیبات نیز بسیار شناخته شده می باشد و به دلیل ایجاد رنگ های یکنواخت معمولا از آنها در تولید رنگ های ساختمانی، صنعتی و در ساخت تمامی ضد زنگ ها استفاده می شود.

تشخیص عیار و میزان کیفیت پودر اخرا هرمز

پودر اخرا از خاک های رنگی با رنگ های مایل به قرمز که به دلیل وجود آهن اکسید شده است و بیشتر هم در مناطق گرمسیری وجود دارد و نمونه ی با کیفیت بسیار بالای آن در کشور ما از جزیره هرمز به دست می آید.

برای خرید پودر اخرا هرمز با کیفیت بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که : برای شناسایی کیفیت پودر اخرا هرمز بهترین ملاک میزان و درصد fe2o3 می باشد . هر چقدر درصد این ترکیب در پودر اخرا بیشتر باشد رنگدهی بیشتر و نا خالصی کمتر می شود. برای اینکه از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کامل حاصل کنید بهترین گزینه خرید از کمپانی های معتبر و مطرح هست.

خرید پودر اخرا هرمز از شرکت آروشا

شرکت آروشا با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و پخش انواع پودرهای معدنی مورد نیاز صنایع مختلف نه تنها پاسخگوی نیازهای داخلی بوده است بلکه بخشی از نیازهای صنایع خارج از کشور را نیز از طریق صادرات تامین می کند . مجموعه آروشا بعنوان بزرگترین تولید کننده پودر اخرا در ایران ، تامین پودر رنگی قرمز مورد نیاز بسیاری از صنایع مطرح کشور را برعهده دارد.

کمپانی آروشا با دارا بودن ۱۲ خط تولید و تجهیزات پیشرفته همچنین با بهره گیری از برترین دانش روز دنیا این افتخار را دارد که هیچ گونه محصول با درجه ی کیفیت پایین و یا متوسطی را به بازار عرضه نمی کند یعنی محصولات شرکت آروشا با کیفیت بالای خود شناخته شده اند . در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید پودر اخرا هرمز هستید ما به شما شرکت آروشا را پیشنهاد می دهیم.

برای خرید پودر اخرا هرمز درجه ۱ آروشا با کمترین قیمت ممکن می توانید به سایت شرکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با مقدار تعیین شده به طور مستقیم از کارخانجات آروشا خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت فروش هر کیلو پودر اخرا می توانید با مشاورین ما در گروه صنعتی آروشا تماس حاصل بفرمائید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.7 / 5. تعداد موافقین: 50

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

جدیدترین اخبار سایت