فروش عمده پودرسنگ نما شسته سفید در کیسه 25 کیلوگرمی

4.6
(23)

فروش عمده پودرسنگ نما شسته با قیمت مناسب در مجموعه کارخانجات تولید انواع پودر سنگ آروشا به حداکثر ظرفیت ممکن رسیده است . پودر سنگ نماشسته آروشا بدلیل خواص منحصر به فرد در مقاومت فیزیکی و ثبات رنگ مورد استقبال مشتریان این پودر خاص بوده است . بیشترین کاربرد پودر جوشقان سفید در صنعت ساختمان سازی و به خصوص در نمای ساختمان می باشد. زیرا ترکیب ملات آن بسیار همگن و دارای رنگ سفید صدفی است و پس از خشک شدن از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و دچار ترک خوردگی نمی شود . از طرفی پودر جوشقان به دلیل ایفای نقش مکمل بسیار قوی برای سیمان سفید ،  آن را به یکی از بهترین مولفه های ترکیب با سیمان سفید تبدیل کرده است.

فروش عمده پودرسنگ نما شسته

نمای شسته چیست؟

یکی از رایج ترین موارد در اجرای نما در کشور ما، نمای سیمانی شسته یا نما شسته شده است. نمای شسته شکلی از نماهای اندودی به شمار می‌آید. منظور از اندود کردن، پوشش یکنواختی است که بر روی بدنه ساختمان اجرا می‌شود.

برای اجرای نما شسته ترکیبی از سنگ های دانه بندی در رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. در این نما از پودر سنگ و سیمان سفید استفاده شده است. البته با در نظر گرفتن رنگ نهایی سطح سیمان شسته شده می توان از سیمان سیاه و رنگ های معدنی نیز در فرآیند پیشنهادی استفاده کرد. به این ترکیب مصالح سیمان شسته نیز گفته می‌شود.

اما چرا به این کار نما شسته گفته می شود؟

علت نامگذاری آن به این صورت این است که پس اجرا و انجام کارهای نهایی، نما را به صورت کامل با آب می‌شویند.

آنالیز شیمیایی پودرسنگ جوشقان سفید

Element (%)Measure
sio2 1.7
al2o3 0.6
fe2o3 0.2
cao 54.4
mgo 0.3
loi 42.55
whiteness 91

مزایای نما شسته با پودر سنگ جوشقان آروشا

ماندگاری و طول عمر بیشتر نسبت به سایر مصالح و انواع نمای ساختمانی خطر کمتر نسبت به نمای سنگ زیبایی بصری طبیعی و چشم نواز نمای سیمان شسته مقاومت مناسب در مقابل تغییرات محیطی (گرما ، سرما ، رطوبت) برای اجرای نمای ساختمان با فرمت سیمان شسته ابتدا می بایست قالب بندی سطوح انجام گردد.
سایز قالب ها بنا بر نقشه مورد استفاده می تواند یک الی دو متر و در اشکال مختلف هندسی در نظر گرفته شود. جنس قالب معمولا مورد استفاده از آلومینیوم یا شیشه می باشد.
در صورتی که قالب از جنس شیشه انتخاب گردد به صورت تک یا جفت در کار امکان استفاده وجود خواهد داشت. ضخامت و عمق قالب با توجه به عمق پوشش نمای سیمان انتخاب می شود که بین یک الی 2 سانتی متر خواهد بود.

از پودر سنگ جوشقان فله برای استحکام و کیفیت بالای بتن و همچنین برای ارزان‌ تر شدن زیرساخت‌ های ساختمانی از آن استفاده می‌ کنند. صادرات پودر سنگ جوشقان فله یکی از راه های خوب برای کسب درآمد ارزی در ایران است.

از مزایای دیگر نمای سیمان شسته می‌توان به:

  • استحکام و ماندگاری بالا
  • اجرای طرح‌های متنوع با هزینه پایین‌تر
  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • مقاومت در برابر آلودگی

مصالح سیمان شسته اگر کیفیت خوبی داشته باشند، می‌توانند همزمان هم باعث کاهش هزینه‌ها شده و هم کیفیت نهایی را تا حد زیادی بالا ببرند.

مصالح نمای شسته

مصالح مورد نیاز برای اجرای نمای شسته عبارتند از : سنگ دانه بندی ، پودر سنگ مخصوص نما شسته آروشا ، سیمان سفید. پودر سنگ نما شسته آروشا به نسبت مساوی با سنگ مخلوط می گردد . مقدار مصالح مورد نیاز برای اجرای نماشسته در یک متر مربع عبارت است از : یک کیسه پودرسنگ جوشقان و یک کیسه سنگ دانه بندی بعلاوه دو بیل سیمان سفید.

 

خرید پودر نمارومی

نکات کلیدی مهم در تهیه پودر سنگ نما شسته

در تهیه پودر سنگ نماشسته دقت شود که فریب قیمت کم مصالح را نخورید . هر ارزانی ممکن است شما در معرض استفاده از پودر سنگی قرار دهد که ناخالصی دارد و وجود ناخالصی در پودر سنگ نما شسته در آینده نزدیک نمای ساختمان را با کدری و ترک و گسست مواجه خواهد کرد.

این روز ها بازار خرید عمده پودرسنگ جوشقان 20 کیلویی به دلیل کیفیت درجه یک و استفاده زیاد بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اغلب آنها پودر سنگ جوشقان را در حجم زیاد و یا مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

توصیه می شود پودر سنگ نماشسته را حتما از کارخانجات معتبر که از نوعی سنگ بنام ” سنگ جوشقان ” جهت تهیه پودر نماشسته استفاده می نمایند ، خریداری نمائید .

فروش عمده پودرسنگ نما شسته

پودر سنگ مخصوص نماشسته کارخانه آروشا از بهترین سنگ جوشقان با درجه خلوص بالا تهیه می گردد و توصیه می کنیم نمونه پودر سنگ نما شسته آروشا را قبل از استفاده از نظر خلوص ترکیبات به آزمایشگاه جهت آنالیز ارسال فرمائید تا به کیفیت محصول تولیدی مجموعه ما پی ببرید .
در صورت استفاده از پودر سنگ نماشسته با درجه خلوص بالا نمای ساختمان شما از زیبایی و سفیدی منحصر به فردی برخوردار خواهد شد و در گذر زمان بر اثر گرما و سرما و رطوبت مشکلی در ساختار نما بوجود نخواهد آمد . عمده مشتریان پودر سنگ نما شسته آروشا معماران ویلاهای شخصی از سراسر کشور بخصوص شهرهای شمالی می باشند که از امکان فروش عمده پودرسنگ نما شسته مجموعه ما بهره مند می شوند.

پودرسنگ نما شسته سفید

قیمت پودر سنگ جوشقان

قیمت پودر جوشقان تحت تاثیر عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله میزان سفیدی و رنگ آن ، یکنواختی ذرات پودر ، نوع بسته بندی و … است که طبیعتا قیمت خرید پودر  به صورت عمده پایین تر از کیسه ای است با توجه به نوسانات بازار و تغییر مداوم هزینه های تولید و مواد اولیه ، امکان اعلام قیمت دقیق پودر سنگ و سنگ های دانه بندی شده وجود ندارد و استعلام قیمت روز محصول از طریق برقراری تماس با واحد فروش انجام می شود. در ادامه به برخی از عوامل موثر در قیمت نهایی پودر جوشقان سفید می پردازیم :

  • نوع و کیفیت سنگ معدنی
  • هزینه های استخراج و خرید کلوخه معدنی
  • هزینه های رفع ناخالصی ها
  • فراوری و کوبش و بسته بندی محصول
  • تناژ تولید محصول
  • هزینه های حمل و نقل

جهت سفارش انواع پودر سنگ مورد نیاز خود با مشاوران فروش مجموعه کارخانجات آروشا تماس حاصل فرمائید .

قیمت عمده پودر سنگ جوشقان را فقط از مجموعه کارخانجات تولید تخصصی پودر سنگ جوشقان بخواهید . آروشا برند برتر و پر مشتری تولید پودر سنگ جوشقان در سطح کشور می باشد . پودر سنگ جوشقان کارخانجات ما علاوه بر مصرف داخل کشور به کشورهای آسیای میانه نیز صادر می گردد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.6 / 5. تعداد موافقین: 23

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

جدیدترین اخبار سایت