مرکز عرضه کربنات کلسیم پی یو کفش

4.9
(40)

یکی از مهمترین کاربردهای مربوط به کربنات کلسیم، استفاده از آن به عنوان ماده‌ای پرکننده در فوم‌ها و پلی یورتان موجود در کفش‌ها می‌باشد. لازم به ذکر است که این ماده پرکننده در افزایش مقاومت پذیری پلی یورتان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.  مجموعه آروشا پودر از جمله معتبرترین مراکز توزیع کربنات کلسیم پی یو کفش است که توانسته است حسن شهرت خوبی در میان مشتریان صنعتی برای خود رقم زند.

مرکز عرضه کربنات کلسیم پی یو کفش

تولید بهترین کربنات کلسیم پی یو کفش

کربنات کلسیم (CaCO3)، ماده ای است که به طور گسترده برای اهداف مختلف از جمله به عنوان ماده پرکننده و رنگدانه در کاغذ، پلاستیک، لاستیک، رنگ و جوهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، در صنایع تولیدی فوم و پلی یورتان نیز به عنوان ماده‌ای پرکننده بسیار پرکاربرد می‌باشد. لازم به ذکر است که کیفیت پودر کربنات کلسیم به عنوان ماده‌ای پرکننده در فوم های PU ، نقش مهمی در انعطاف پذیری در برابر وزن، مقاومت در برابر فشار و کاهش اشتعال پذیری فوم داشته و در همین راستا، تولید بهترین کربنات کلسیم پی یو کفش و تهیه آن از مراکز معتبر عرضه و فروش، بسیار حائز اهمیت است.

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید پی یو کفش

به طور حتم به این نکته توجه دارید که در حال حاضر در بین صنعتگران، کربنات کلسیم یک پر کننده ارزان‌ قیمت و پر مصرف است که اغلب توسط کارخانه ها در تولید فوم های پلی اورتان و پی یو کفش هم به بهره‌ برداری می‌ رسد؛ این پرکننده اجازه جایگزینی بخش مهمی از عوامل پلیمر را می دهد و باعث می گردد که فوم ها دارای سختی بیشتر و ثبات ابعادی باشند، از پلی اورتان های تولید شده بر این اساس علاوه بر پی یو کفش، برای تولید انواع تشک و مبلمان روکش شده استفاده می گردد.

نقش و کاربردهای کربنات کلسیم در بهبود کیفیت و خواص کاغذ و محصولات مرتبط
>>

در این صنعت چگالی فوم ها بسیار تاثیر پذیر است و رابطه مستقیم با نوع کربنات کلسیم مورد استفاده دارد و یکی از مهمترین مزیت هایی که در حال حاضر صنعتگران به کار گیری از کربنات کلسیم در تولید پی یو کفش توجه دارند تغییر چگالی آن می باشد؛ اضافه کردن این پودر ها در ساختار کلی مواد تاثیر گذاشته و در نهایت استحکام آنها را تقویت می نماید.

کربنات کلسیم دارای توزیع اندازه ذرات و انواع اندازه ذرات است که تأثیر آن بر رئولوژی مایعات بسیار متفاوت می باشد، به همین دلیل وجود کربنات کلسیم در ریزترین اندازه ذرات در بافت عایق حرارتی زیره های پی یو لازم بوده و باعث می گردد که احتمال شکستگی در آن ها به حداقل برسد، همچنین زیره های تولید شده بر این مبنا در برابر لغزش و رطوبت هم مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 600 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 24

شرکت تولید کربنات کلسیم پی یو کفش

بسیاری از صنایع، چندین سال است که ماده فوق العاده زیره(پی یو) را به منظور تهیه انبوهی از کفش ها ، تولید و به بازار عرضه می‌کنند. لازم به ذکر است که فوم‌های PU با خواص شگفت انگیز خود مزایای زیادی را برای تولید کنندگان کفش و همچنین کاربران نهایی فراهم می‌کنند، با این حال همانطور که در بالا به آن اشاره گردید، کیفیت این فوم به مواد پرکننده آن از جمله کربنات کلسیم، بستگی زیادی دارد. بر همین اساس، مجموعه آروشا پودر با توزیع محصولات شرکت تولید کربنات کلسیم پی یو کفش، توانسته است دسترسی بسیاری از مشتریان صنعت تولید کفش به انواع با کیفیت این پودر صنعتی را تسهیل سازد.

به طور کلی منظور از پی یو، همان پلی یورتان است که در اشکال مختلف الاستومرها، فوم‌های نرم، فوم‌های سخت و … تولید و در صنایع مختلف از جمله صنایع تولید کفش به عنوان زیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده پلی یورتان مورد استفاده در کفش‌ها، کربنات کلسیم می‌باشد که به عنوان ماده‌‌ای پرکننده، نقش مهمی در افزایش مقاومت‌پذیری زیره کفش دارا می‌باشد. لازم به ذکر است که مجموعه آروشا پودر به عنوان مرکز عرضه کربنات کلسیم پی یو کفش، نقش مهمی در تامین نیاز صنایع تولیدی مرتبط با کفش و پلی یورتان ایفا می‌کند.

تولید کنندگان بهترین کربنات کلسیم PU

شایان ذکر است که در فرمولاسیون پی یو و زیره پر شده، مواد جامد غیر آلی مختلفی از جمله آلومینا هیدراته، سیلیکات ها، سیلیس، الیاف شیشه و سولفات باریم، مورد استفاده قرار می‌‌گیرند، با این حال کربنات کلسیم، از جمله مهمترین مواد پرکننده پی یو کفش به شمار آمده و کیفیت آن در کیفیت نهایی زیره تولیدی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بر همین اساس پیشنهاد می‌کنیم در صورت قصد خرید بهترین کربنات کلسیم PU، حتما یک ارزیابی از کیفیت پودرهای صنعتی مجموعه آروشا پودر به عمل آورید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین: 40

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

جدیدترین اخبار سایت