نمایندگی فروش رنگ پودری اخرا قرمز

4.7
(50)

در صنایع گوناگون برای کاربری های منفاوت استفاده می شود. بیشترین کاربرد آن در رنگدهی است که توسط تولید کنندگان مورد بهره برداری قرار می گیرد. اما از آنجا که تنوع کیفیت های گوناگونی این ماده، موجب عدم مرغوبیت و درنتیجه رنگدهی کمتر خواهد شد، بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان وسواس بیشتری در خرید آن از خود نشان می دهند. گاها دیده می شود کیفیت مواد خریداری شده چندان مناسب نبوده و در نتیجه محصولات تولیدی را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. بنابراین تهیه محصولاتی با قیمت بسیار پایین و بدون شناسنامه معتبر و نیز از مراکز نامعتبر چندان ایمن نبوده و توصیه می شود متقاضیان گرامی بمنظور تامین مواد اولیه مورد نیاز خود، به نمایندگی های معتبر فروش رنگ پودری اخرا قرمز مراجعه نمایند.

نمایندگی فروش رنگ پودری اخرا قرمز

انواع خاک اخرا

خاک اخرای زرد، خاک اخرا سرخ، خاک اخرای بنفش، خاک اخرا قهوه‌ ای جزو مهمترین انواع خاک ها هستند که در مجموعه صنعتی اروشا پودر برای تولید پودر های میکرونیزه اخرا مورد بهره‌ برداری قرار می‌ گیرند هر یک از خاک های اخرا گفته شده از نظر ساختار مولکولی و فرمول شیمیایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند؛ به عنوان مثال خاک های زرد دارای کانی های لیمونیت هستند و در فرمول شیمیایی خود اکسید آهن آبدار را گنجانده اند، در صورتی که خاک اخرای بنفش در واقع در گرو رنگدانه‌ های هماتیتی قرار می‌ گیرند که اندازه ذرات درشت تری را به خود اختصاص می‌ دهند.

در هر صورت می توان گفت این ترکیبات دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند و به صورت پودر اخرا، رنگ اخرا و گل اخرا در بازار های فروش معرفی می شوند؛  پودر اخرا در واقع یک ترکیب معدنی بسیار پرکاربرد و شناخته شده در بین صنعتگران است که در رنگ های متنوع قابل بهره برداری می باشد و هر چقدر رنگدانه های موجود در این ترکیبات قابلیت رنگ دهی بیشتری داشته باشند، نشان دهنده این است که محصول با کیفیت تر بوده و کارایی بهتری خواهد داشت؛ این پودر های نرم دارای قابلیت غیر سمی هم هستند و به عنوان یک ماده رنگی مفید در صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید پیگمنت اخرا سیمانی
>>

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

تولید کنندگان اخرا میکرونیزه

تولید کنندگان اخرا در سطح کشور تعداد قابل توجهی را شامل می شوند. این معدنی در کشور ما به میزان قابل توجهی یافت می شود. در حقیقت اخرا اکسید آهنی با ظرفیت سه می باشد که بهمراه خاک رس و ماسه نوعی پیگمنت طبیعی را تشکیل می دهد.

اکسید آهن بطور کل در طبیعت به وفور وجود دارد اما بیشتر توسط کشور هایی چون: ایران، آلمان و چین تولید می شود. این امر ناشی از وجود مناطق غنی این ماده در کشورهای مذکور است. اخرا نوعی پیگمنت است که بصورت طبیعی به رنگ های زرد، قرمز، نارنجی و قهوه ای یافت می شود. اکسیده شده آهن منجر به تشکیل این ماده می شود که با خاک رس و ماسه ترکیب شده است. رنگدهی عالی داشته، مقاومت حرارت بالا دارد و در آب نامحلول است. فراوانی در طبیعت موجب ارزان بودن آن شده است و بدین ترتیب، حوزه های مختلف صنعتی از ویژگی های آن در روند فعالیت خود استفاده می کنند.

برخی از این صنایع عبارتند از: صنایع هوا فضا سرامیک سازی صنعت کاغذ سازی صنایع کشاورزی صنایع دارو سازی ساخت لوازم بهداشتی لوازم آرایشی ساخت بتن های رنگی آسفالت سازی ساخت کفپوش های رنگی موزاییک سازی سنگفرش های رنگی عایق بدنه کشتی و هواپیما رنگ دهی بالای این ماده، موجب استفاده در صنعت رنگ سازی شده و بوسیله آن، به تولید و فروش رنگ پودری اخرا قرمز و انواع دیگر آن می پردازند. همچنین بدلیل خاصیت ضد خوردگی اش ، در ساخت انواع ضد زنگ ها بکار برده می شود. همانگونه که ذکر شد، ایران یکی بزرگترین از تولید کنندگان خاک اخرا محسوب می شود. بنابراین تولید کنندگان بسیاری در کشور به تولید انواع پودر اخرا و اخرا میکرونیزه می پردازند.

فروش رنگ پودری اخرا قرمز

گروه صنعتی آروشا با بهره گیری از کارخانجات متعدد و مجهز خود، تولید و فروش رنگ پودری اخرا قرمز را بر عهده گرفته است. این شرکت تولیدات خود را بصورت مستقیم به متقاضیان عرضه می نماید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.7 / 5. تعداد موافقین: 50

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

جدیدترین اخبار سایت